Nya kort från valparna ur Magic kullen som flyttat!

Hejsan!
 I dag har jag inte tagit kort här hemma i dag,för jag har haft lite annat än valparna att pyssla med.
Jag vill tacka alla ni som skrivit så fina kommentarer till mig och min mentor Nina Tengwalls fina ord fick mig att börja gråta!
Tusen tack Nina!!!

Här kommer kort från Trolle, Marlene och Peter:

Han har redan börjat tränas i sin kommande roll som hjälp hund....
Men tyvärr kan inte denna blogg fixa detta upplägg!
Tusen tack för korten och filmen!!! Underbart!

Sedan har jag fått från Disco med underbar familj dessa vackra kort:

Uppe i Hisingen är det fortfaramde vinter och Disco älskar att vara ute i snön!

Tusen tusen tack Catarina och Lennart för dessa kort!
Underbart att se att gubben mår bra och trivs!!!

Jag har också fått kort från Jazz med matte Nina och husse Frank:

Här sitter han fint!
I morgon skall hjärtat operares i sitt öga och slipper sedan att blunda!
Här bajjar han:

Urhäftigt kort tycker jag asg som är uppfödare!!
Här ligger han på verandan och leker med sina leksaker som den prins han är!

Jag kommer att sätta in alla dessa foton på hemsidan sedan under Magic kullen.

Tack för att ni skickar mig kort och det är så härligt att få kort på de små, för jag SAKNAR dem!!!!
Må gott och massor med kramar från Ninna med vovvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0