Lycka till i livet älskade Jum-Jum!

Hej!
I dag har Jum-Jum blivit stor och lämnat valp lådan för ett liv i vårt underbara grann land Norge!
Jag vet att han kommer att få det super fint hos sina nya ägare och att de kommer att riktigt skämma bort honom!!!
Men det var lika tungt att sätta honom in i bilen som alla de andra och en tår kom när de for i väg mot deras livs äventyr!
Här är Jum-Jum, Gary och Anne-Britt:

Tack för att ni ville köpa Jum-Jum av mig och gav mig det förtroendet att få vara er uppfödare!
Underbara är ni!!!!

Jag har en god nyhet!
Elliot har hittat ägare, så nu har vi inte några valpar till salu på kennel LANDGOLD.
Elliot skall flytta till vårt grann land Danmark och huvudstaden Köpenhamn på onsdag!
Här är Line, Jonas och Elliot i en mys stund:

Underbara människor som var så lyckliga för att de fick köpa Elliot!
Vi ses på onsdag! Ni är så välkomna så!
Här är 2 kort på Blues och Flisan.

Här är först Blues som numera heter även här hemma Oscar:

Se så vackert han står!

Här är Flisan uppställd:

VISST ÄR HON VACKER?????
Här är lite kort från igår!
Först ut är sista slurken!

Nu har vi börjat att stoppa valparna som är kvar att dia Ängla.
Hon är ju så snäll som bara ställer sig och ger dem di....
Hon måste få sluta nu att producera mjölk.
Men hon ÄLSKAR sina bebbar hon!
Flisan när bild:


Här sitter Elliot:



Blues Alias Oscar sitter fint:

Elliot har somnat efetr en dag med bus...

 Elliot och Oscar sover:

 Och till sist en film från i dag:



Snart skall jag få mysa med Picasso, Glimma och Impala på Malmö int utställningen
och det skall bli sÅÅ mysigt!!!

Jag längtar så efter dem!!

Nu hoppas jag att ni får en fin Måndag och tusen tusen tack alla ni som finns där för mig.
Tack för alla fina ord på kommentarerna!!! Det värmer skal ni veta!!

Många kramar från Ninna och älskade vovvar på LANDGOLD!!!




Kommentarer
Postat av: Emma

Usch ja vad hemskt det är med folk som tror sig veta en massa som egentligen bara spekulerar. Själv fick jag ju kastat i ansiktet att mina hundar aldrig lämnar hundgården.... Det skojiga är att vi bara har en hund nu och hon vill inte vara själv i hundgården.

Kira ska förresten bli mamma om 2 veckor och vi ser fram emot det sååååå mycket. Smygtittar lite på din hemsida och blogg för små praktiska tips :-)

/Emma & Kira

2010-03-08 @ 22:09:01
URL: http://www.kiralabrador.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0