LYCKA TILL ELLIOT PÅ DINA NYA ÄVENTYR!!

Hejsan!
I dag fick Line och Jonas hämta sin Elliot.
Jag såg hur lyckan lyste i deras ögon och att de var beredda att ta över ansvaret för Elliot nu.
Titta själva skall ni få se:

Här sitter de med lill klumpen på 12,7 kg!

Här är det sista kortet innan vi tog farväl och det är LYCKA!!!

Lycka nu till Line, Jonas och Elliot på er resa tillsammans!
Tusen tack för att ni köpte valp av mig och ni är underbara!!

Jag har en tradition och det är att jag bär valpen till bilen,  så när jag skulle lämna i från mig honom till Line, ja då brast det för mig och lite tårar kom.

Jag vet ju att dessa stunder kommer och jag vet att mina valpar får det bra i livet, så egentligen är det väll larvigt att gråta men jag rår inte för det!
I 8-9 veckor har det varit jag som tagit hand om dem, nu är det ni mina goa valpköpare som har ansvaret över mina guldklimpar!!

Vi har badat Oscar i dag( BLUES) för han behövde detta.
Inte så kul nej.....

De ser inte mycket ut för världen när de är blöta!!!

Här är kisen fram i från, visst e han GULLIG????
Här blir han fönad:

Vi hjälps åt jag och Robin att ta hand om hundarna. Denna gången tog jag kort och han gjorde resten( fniss) nej, men han är så duktig Robin som lägger ned hela sin själ på våra valpar!

Så här fin blev Oscar när han var färdig fönad:
 
och efteråt så myste han med Mamma Ängla, pappa Lillen och Aimeè här ute på golvet.
Visst är de lika Oscar och mamma Ängla:

Bättre läromästare än mina hundar ja det kan ingen ha!

Nu önskar jag er en fin kväll!!!
Många kramar från Ninna och vovvar på LANDGOLD!!!


Kommentarer
Postat av: Ingalill o Alice

Rara mamma Aimeè.. Till våren så kommer vi och hälsar på så du får träffa vår härliga Alice..

Ha de gott!!

Ingalill o Alice

2010-03-11 @ 21:29:29
URL: http://www.alice.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0