Nya kort

God helg!

Jag har pajjat vår kamera! Nya kameran.....
Men jag räddade några foton så jag har i allafall färska kort från i dag!
Alla bebbar mår bra och de är så roliga nu! De har kommit på att det är lite gott at bita i varandra och sedan att bror eller systers öra funkar utmärkt att jaga lite.
De små liven!
Här är DISCO, TEXAS och DORIS:


Här ligger Blues, Jazz och Elliot:


Här är Ängla med Blues, Jazz och Elliot igen:

Ser ni vad hon njuter  vår älskade Ängla av sina valpisar???
Hon kan ligga så still i timmar för att inte skada sina valpar när de somnat precis så här:

MYSISAR!!

Små skitna valpisar innan kvälls duschen!

Här är en film också:




Pappa Lillen får ju vara med i dag med på kort:

Och farmor Berta ( nä vår älskade Aimee`är det ju!!), som INTE är fet bara har en massa päls:

Ser ni hur hon skrattar föresten? Aimee`är en mycket lycklig vovve!!
Hon har ett roligt sätt den hunden, för när hon blir glad så ylar hon!
Sedan ler hon med HELA sitt ansikte.
Gud, som vi älskar vårt hjärta här!!!

Som ensam flicka och minst i kullen får Doris i bland äta i fred för sina bröder.
Doris fick dia ute i allrummet på mamma Ängla:

Titta här vad mysigt det ser ut:


Alla valparna går bra upp i vikt och just nu är det Blues och Eragon som leder vikt klassen.
Men vi får se hur det ser ut på Tisdag när de är 3 veckor!

Som sagt 3 pojkar söker ägare och ni är varmt välkomna att ringa mig!
Tfn finns på hemsidan under mig!

Mina tankar finns i dag hos Kari på Ickarmas som har sorg.

Kram och god helg önskar vi från LANDGOLD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0