Nya kort och ett par filmer.

Hejsan!
Jag har tagit lite kort och filmat de små i dag.
13 dagar har gått och i morgon kommer foto på var och än av dem!
Här är ett kort på en trött Magic Jazz:

Det har blivit en del kort på Magic Disco i dag.
Han har sökt sig till mig och jag har skrattat åt hur en sådan
liten kan vara så söt och busig.
Men först ett hel skönt kort på honom när han är så tutte däckad:



Här är han i mina händer:

Han fick tag på min tumme och började suga.
Här har han vaknat till liov och titta på hans tassar:

Vild protest!

Men när han fick komma in i famnen så lugnade han sig och somnade om!

Här är Magic Elliot som somnade också gott efter en måltid:

Han har vuxit på sig bra "lill fisen" och väger nu som de andra grabbarna.

Kolla in stilen när de äter!
Doris har också kommit med på kort, titta in de små tassarna de är bedårande:


Här är 3 st filmer från i dag!
Varsegod och njut:




Här är film 2:

Jag hoppas kunna förmedla vad som händer här hemma i valp lådan och ser fram i mot att få besök om 2 veckor!

3 killar söker fortfarande sina ägare, så är ni intresserade av en han valp så är ni välkomna att ringa mig!
TFN: 0734118462

Nu önskar jag er en fin kväll!
Kram från Ninna, Ängla, Aimee, Lillen och valpisarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0