Magic kullen har fått sina namn....

Hejsan!

I dag har jag äntligen, äntligen med en god väninnas hjälp kommit på namn.
Ja, egentligen satt vi och spånade i går, men jag har inte bestämt mig förrän i dag.
Namnen denna gång blir från berömda drakar som finns i fantasy böcker, historik och folksagor.
Deras namn kommer i morgon med 1 veckas korten på var bebis.
Här är lite kort från i dag:

Trötta goa bebbar!

Mmmm, tutte E gott!!!

Kalabalik, tutten är borta!!!


Nu har jag fått min del av mjölken, jag somnar...

Och jag me....

Jag satt och mös med en liten kille och han var bara för söt när han alldeles mätt rapade i min hand och sten somnade:

Medans en annan valp hoppades på att en tutte kanske fanns längre upp på Ängla:

Och till sist en go rumpa:


Ja jag förundras hur en valps luktsinne är så starkt.
De kan ju inte se och inte höra ännu, men så fort Ängla lägger sig till så tar de sig spik rak riktning till hennes juver.
Ja naturen är fiffig!!! De är ultimata överlevare!

Min människo flock blev fulltalig i dag med att mina pojkar kom hem från Bohuslän.
Min mellersta pojke Pontus lade sig med valparna och bara sa -Åh, mamma de är underbara!!!

Man skulle ju tro att de är ganska trötta på valpar nu, men jag vet att de njuter lika mycket av varje kull som jag och Mats gör!
Jag är välsignad må jag säga med att få dessa kullar i min kennel!
Jag är så tacksam!

Så klart blir det en liten film i dag också:




Nu önskar jag er njutning och i morgon kommer namnen på pojkarna och lill flickan!!
Kram från Ninna med älskade vovvar och valpar!

Kommentarer
Postat av: Ulrika, Jörgen, Leo, Jack o Malte

Herregud vad söta de är!

Vilka härliga rumpor..hihi.

De lär bli goa och härliga pojkar o gumma! : )



Kram U

2010-01-12 @ 19:09:37
URL: http://hundarnas-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0