MAGIC kullen 3 veckor!

Hejsan!
Förlåt att jag inte uppdaterade bloggen i går, men jag väntade in dagen med färska kort på dem i stället!

Valparna har nu tänder och har klippt klorna 3 ggr redan.
När de tuggar på fingrarna gör det redan ont.

Jag måste säga att de är mycket sociala och tycker att det är jätte roligt när man sätter sig i lådan hos dem.
Texas har sin favourit plats och det är i knäet. Han kryper alltid upp i knät och somnar där, när man sitter hos dem.
Doris är mer för att busa tillsammans med Disco.
Eragon är en mer lugn kille som tycker om att iakta och sedan när han vill själv komma gör detta, Blues ja han är en cool kille som tar plats!
Elliot som har varit minst är den som i nuläget är livligast och älskar att bita på Jum-Jum som gärna biter tillbaka när han är på humör!
Ja de har alla visat lite hur de kommer att bli och jag NJUTER för fulla drag!

Jag skrattade i dag när jag kom på mig själv att kunna konsten att få med ALLA utlagda , kissiga tidinings sidor i en enda rulle!
Redan nu är vi uppe i 34 tidningar om dagen! Så när ni kommer och hälsar på ha gärna med tidningar till oss!
HÅRD VALUTA nu!!!

Här är MAGIC TEXAS:

Lite läskigt att stå uppställd på bordet!!!
Här är han fram i från:


Här är MAGIC BLUES:

Han kom inte till sin rätt i dag för bordet och mamma Ängla spökade när han skulle stå fint!
Men man får inte glömma att de bara är 3 veckor gamla och lite ostadiga på benen!
Här är BLUES fram i från:


Här är MAGIC DISCO:

Kavat liten kille är han!
Här är han fram i från:

Han blev trött och somnade i min hand!! Skratt!!!

Här är MAGIC ELLIOT:

Han är duktig på att stå själv och JÄTTE lik sin pappa!!
Här är Elliot fram i från:


Här är MAGIC JAZZ:

Han tyckte också att det var lite läskigt med att stå på bordet, men fann sig i detta lätt:
Här är JAZZ fram i från:

Detta kort är taget i dag i lådan.

Här är MAGIC ERAGON:

Han stod lite själv han... Nästa veckas kort kommer att bli alldeles lysande!
Här är Eragon fram i från:

Kolla in hans tassar!!!

Här är MAGIC JUM-JUM:
 
HUA vad han tyckte illa om att stå på bordet!
Man vi skall träna tills nästa vecka!
Här är Jum-Jum fram i från:

 
Och sist men inte minst( jo det är hon) MAGIC ARYA alias Doris:

Liten men kavat flicka, här är hon fram i från:


I morgon skall kullen bada!

Här är en film från i dag där ni kan se hur valparna leker och rör sig nu:





NJUT nu av filmerna och korten!!!
Kram från Ninna

Kommentarer
Postat av: Ulrika, Jörgen, Leo, Jack & Malte

GUD SÅ SÖTA!

Vad de har vuxit..

Jag hade kunnat ha en drös valpar här hemma och suttit i 24 timmar och bara studera dem..



KRAM ULRIKA

2010-01-29 @ 18:25:29
URL: http://hundarnas-blogg.blogspot.com
Postat av: marlene

Åhhhh!!!!! Hjälp! Sååååå gullligga!!

2010-02-02 @ 18:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0