Magic kullen 15 dagar!

Hejsan!
Förlåt att jag inte uppdaterade i går med nya kort, men jag har den vackra sidan full med mina barn och ungar!

Men i dag har jag tagit kort och filmat lite.
De får fast föda nu 3 ggr/dag och bara älskar det!!!
Här är från kaoset i kväll vid matningen:

Här äter Eragon, Blues och Doris.


Jag och Robin hjälps åt som vanligt!


Kladdiga goa killar!!!


Film från i dag när det är mat dax:


Här är MAGIC TEXAS:


Här är MAGIC JUM-JUM:

Här är MAGIC DISCO:

Här är MAGIC ERAGON:

Här är MAGIC ELLIOT:

Här är MAGIC BLUES:

Här är MAGIC ARYA:

 Och MAGIC JAZZ:


Jag har lite andra kort också från i dag:

Älskar närbilder....

Här är Jum-Jum som sträcker på sig.

Jag har fått 6 månaders kort från BLÅROSENS Gabbie med halv syster DIVA:

 Och här står Gabbie och väntar på något gott:

En rak och vacker liten flicka!
Tack så hemskt mycket för dessa vackra kort!!!

SNÄLLA SÄND MIG KORT!!!!

Nu får ni ha det så gott och jag önskar en fin kväll!
Kram från Ninna med vovvar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0