MAGIC 10 dagar!

Hejsan!
Förlåt att jag inte satte in kort eller film i går, men jag har en del annat arbete med vår orkester som också behöver fixas med.
Alla bebbar mår bra och är alla över 1 kg sträcket nu.

Här är lite kort som är tagna i dag:
Här ligger vår Doris och sover:

Är det inte ett underbart kort?

Här är Jazz som har slocknat efter lite mat:

Titta hur han har öppet sin mun!!!
Här har han bytt riktning och sover på Ängla:

Här är Eragon, Jazz och Elliot, Blues:


Här sover Texas:

Han är den valp som har öppnat sina ögon och går lite ostadigt.
Hur gulligt som helst!

Linus kusin Elin var och hälsade på och fick mysa med Elliot:

Hon höll honom så försiktigt!
Här är pojkarna igen när de äter( ja det gör ju inte så mycket mer än att äta), men det kan bli lite kalabalik när alla skall ha samma tutte:


Här är ett sista kort i dag och det är på vår Doris:

Visst e hon söt lilla Doris bland sina Knäckebröder!!!

Jag skall ta lite kort på var och en på söndag så ni får se hur de vuxit!!!

En film har det blivit i dag också:

Nu önskar jag er en mycket fin helg och många kramar från oss alla här på LANDGOLD!!!
Kram Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0