Kort på Bebbar!

Hejsan!
Nu har dagen 2 gått och bebbarna mår bara bra!
De går ca 30gr/valp så det är vi mycket nöjda med.

Här är kort på dem med flickan Doris:

Här är hon i hel kropp:

Här kommer hane 1( Budda):

Hane 2:

Hane 3:

Hane 4:

Hane 5:

Hane 6:

 och hane 7:

Här är alla mina gossar!
Jag tar huvudfoto på dem nästa vecka.

Här är kort på pappa Lillen som ligger utanför valp rummet och vaktar:


Så här mycket päls blir det av en fullvuxen hane när man borstat honom:

BARA SÅ NI VET!!!!
Men jag borstar gärna, för mina hundar och Landseer ger jag aldrig upp för lite päls!
Underbaraste , trognaste, goaste jag vet!

HÄR ÄR ETT SISTA KORT FÖR I DAG:

Ängla vilar ut, nyduschad och fräsch med 8 ljuvliga valpar!

Tack alla ni som skickat fina ord på bloggen, gästboken och e-mailen!
Och tack Adrienne och Nina Tengwall för era råd!
Du Åsa! Jag glömde inte dig!!! Tack för att DU FINNS!!!!

Maria! Tack för dina fina ord på smsen!!! Tack för att du finns!!!
Jag är välsignad med goa kära vänner!!
Kram Ninna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0