Grattis Sound Of kullen på er 2 års dag!

2 år har gått och vår LANDGOLD SOUND OF kull har blivit 2 år!
Tänk vad tiden går, jag tycker att det var i går när första valpen som var Gibson kom kl: 16:35!
Ludwig kom som nr 2 och sedan Mapex, Mackie,Fender,Shure, Landola,Peavey,Marshall, Pearl,Tama,Maya och Paiste som sista valp.
Vi satt där med förundrade ögon och tänkte: Var hade mamma Aimee`alla dessa vackra valpar?
13 valpar!!!
Här är ett valpkort som är taget precis 2 år sedan:


Tyvärr fick 3 av dessa underbara valpar inte bli vuxna hundar och det är något jag tänker på och sörjer varje dag!
Men jag vet att Marshall, Mackie och Peavy leker tillsammans på vår underbara gröna äng uppe i himlen!

Grattis mina små skatter nu är ni 2 år och vuxna hundar!
Att tiden går så fort! Många framgångar i både utställningar, lydnads tävlingar har det blivit på dessa 2 år och att ni alla är 100% underbara familjehundar!
JAG ÄLSKAR ER ALLIHOP MINA GOA BEBBAR!!!!

Jag har fått kort från LANDGOLD SOUND OF LUDWIG i dag på hans 2 års dag!
Här är vackre gossen som vi hoppas och tror blir SE UCH nästa helg:

Ludwig är både en mycket vacker utställnings hund samt duktig i lydnad.
Här hjälper han sin matte att bära saftdunken!
Men sedan kan även en lydig hund hitta på bus:

mmmm, gott!!!!

Tusen tack för dessa kort!
Jag önskar mig kort från Sound of kullen till 2 års jubileumet på hemsidan!!!

Nu till Ängla!
Hon har inte valpat ännu, men det är på G!
Hon är lugn, mår bra och bara älskar sin nya valplåda:

Här kommer INGEN annan hund in!
Jag vill tacka min älskade man, Mats och min styvson Fredrik för hjälpen att bygga den:


Här är Ängla precis nytaget kort:


Jag uppdaterar så fort det händer något det lovar jag!
Tack för att ni finns mina vänner!!!!
Många kramar från Ninna med älskade vovvar!!!!

Kommentarer
Postat av: Kari

Ønsker lykke til med fødselen, håper alt går bra uten noen komplikasjoner undervegs. Grattis til Sound of kullets to årsdag.

2010-01-03 @ 23:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0