Grattis LANDGOLD FAMOUS CHEVY till BIR!!!!

Hej på er!
Hoppas att ni inte har snöat bort eller fryser i kylan!
Pratade i går med LANDGOLD FAMOUS CHEVYS ägare Åsa och hon skrattade åt mig när jag sitter här och huttrar i -10 gr, de har -24 gr uppe hos dem....
Ja, -10 gr här nere i vår blåst är som -30 gr i inlandet.
Usch jag tycker inte om detta längre med all snö, men Lillen äLSKAR DET!
Han var helt vild förut när vi var ute med honom och rullade sig, stoppade ned hela snudan i en snö vall och blåste upp snön. Studsade som en gasell i snön! Som vi skrattade och vad lycklig han var!!!
Men en Landseer är ju gjord för snö, inte vi!

I går var LANDGOLD FAMOUS CHEVY på utställning och blev BIR och oplacerad i BIG( Inget ovanligt tyvärr för oss Landseer ägare att våra hundar inte går vidare)
Jag är så stolt över Chevy och hennes framgångar!
Här är hennes kritik: 1 junkl 1 junkk BIR
13 mån vacker femenin helhet utmärkt huvud m bra detaljer bra hals, rygg och kors, utm svans utm balensvinklar, bra bröstkorg
kunde ha lite mera förbröst utm päls och färg rör sig mycket bra från sidan lite hastrångt bak
Välvisad
Att denna flicka skulle vara trång i hasorna är förklaring enkel denna gång.
Åsa berättade att golvet var halt och då kompenserar hunden med att knipa i hop bakbenen lite.
Hon har ett mycket vackert bakställ denna damen och kommer att bli en mycket vacker avels tik i framtiden!!
Här är Åsa och LANDGOLD FAMOUS CHEVY:

Grattis Åsa och Chevy till er vinst!
Ni gör uppfödar matte frusktansvärt stolt!!!!

Jag har fått vackra 2 års kort på LANDGOLD SOUND OF SHURE alias Chilla:

Damen tycker om att precis som pappa bära kopplet själv:

Tusen tack för korten Kicki, Leffe och Chilla!

Jag funderar på att byta blogg, för jag tycker att denna blogg är tråkig, har problem med uppladdningar och i bland försvinner en hel sida man skrivit, FAST jag sparat den.
Så det kommer nog att bli en annan blogg i framtiden här.

Bebbarna mår bra, växer på bra och leker med varandra.
Jag filmade i går( något rörig som jag ber om ursäkt för) och jag hade så roligt åt dem.
Här är en film:

Skall ta lite foton på dem i morgon, när jag varit i affären!
Tänk att de är 4 veckor på Tisdag.
Jag är så glad för att alla klarat sig så här långt och att de växer på bra!
Men så har de bra påbrå också!

Det finns fortfarande 3 killar kvar att tinga!
Vill ni ha en bra Landseer tycker jag att ni skall tinga en grabb ur denna kull!
Bara att höra av er till mig!

Nu skall bebbarna få mat så ni får ha en fin söndag!
Kram från hela Kennel LANDGOLD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0