Doris bland knäckebröder!

Hejsan!
Efter en LÅÅÅNG natt kom lilla Doris till slut i dag 08:45.
Så vi har 7 st vackra pojkar alla över vikt 500 gr och "lilla" Doris på 571 gr.
Jag sitter och funderar ut namn till de alla, men jag har fått torka just nu.
Men det kommer nog. Jag lovar att det blir bra namn på de allihopa!
Kull namnet lutar åt antingen Magic eller Monochrome´s som betyder Svart-vit på engelska.
Alla mår så här jätte bra och Ängla är pigg och har ätit en god portion mat.
Hon är salig av sina valpar och är så nöjd!
Här är lite nya kort på valparna:

De 7 pojkarna!

Doris i egen hög person!

Jag tar nya kort sedan!
Kram Ninna, Ängla och valpisarna!


Kommentarer
Postat av: lisbeth borglin

Hejsan Ninna

Stort grattis till Änglas babysar tänk så mång killar Thellas uppfödare fick en kul den 4 januar goldens 5 killar och 2 tikar tydligen är det kill år i år fniss lycka till med dessa sötnosar kram lisbetgh mina tjejor i svedala

2010-01-06 @ 18:28:07
URL: http://lisbeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0