6 st LANDGOLD pojkar än så länge!

Hejsan!
Vi har just nu 6 st LANDGOLD pojkar i valp lådan och det blir kanske fler!!!!
Nu får vi hoppas att resterande är tikar!
Vi är glada för vad det än blir bara de är friska och starka allihopa!
Här är lite kort på pojkarna:

Alla mår så här långt bra och är pigga och tuttar på mamma Änglas tuttar.
Hon är en fantstisk hund vår Ängla!

Hon är så tillfreds med livet just nu!

Linus ville vara med och hålla en av de först födda pojkarna och han satt så försiktigt:

Man skall ju egentligen inte låta andra hålla inom de närmaste dagarna, men Ängla hon tittade inte änns åt deras håll.
Det är ju hennes lill husse och allt går bra!
Ja, jag kommer in med mer fakta när jag vet hur många Ängla och Lillen har producerat denna gång!
Tack för alla goa sms mina vänner!!!
Nu skall jag åter in i valplådan....
Många kramar från Ninna, Ängla och valparna!

Kommentarer
Postat av: jenny

guuud så söta,men inte blir man valp sugen här heller =)undra vad mer som gömmer sig där inne =)

många kramar till er alla

2010-01-05 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0