Lite kort!

Hejsan!
Jag har i kväll tagit lite nya kort på valpisarna. Ja det blev inte alla denna gång eftersom kamerans batterier tog slut och nu har jag inga fler hemma.
Men jag lovar att filma och ta MYCKET kort i helgen!
Då skall de få känna på hur det känns med snö!

Jag vill gratta vår älskade Robin som fyller 20 år i dag!
Ja må du leva hjärtat!!

Det blev lite kort på Lill Fian Doris i dag:

Lill pluttan är inte så liten längre kan jag tala om!
Hon styr hela flocken hon!!!

 Vackre Jum-Jum blev också fotad:

Här ligger han tillsammans med mor Ängla:

Det är konstigt att vissa valpar vill inte röra sig när man väl har kameran framme, men när man lagt i från sig den ja då blir det stoj!

Disco han lekte i dag:

Det var roligt med mattan!
Jag pratade med SKK i dag och han får ställas ut och även gå i avel!
Detta är ett glädjande besked då jag trodde att han var som man sagt till mig fel tecknad.
Disco är en helt underbar kille som söker kontakt och tycker mycket om att kela!


Här är kort på vackre Elliot, han  är en underbar liten kille som är en kopia på sin pappa Lillen!
Han är en mycket pigg och fin hane!
Han och Disco söker fortfarande ägare.
Här är han med min son Pontus:


Vi har beslutat att Texas skall ut på foder, så ni som är intresserade hör av er till mig!
Ni bör bo i omnejd till Trelleborg/Malmö då det blir lättast för oss att samarbeta!


Hör av er för mer info: 0734118462

Som sagt, jag hann inte ta fler kort innan kameran slutade att fungera.
Men jag lovar som sagt att ta kort på ALLA i helgen!
Vi har fått vackra kort på LANDGOLD SOUND OF PAISTE igen från Norge:


Här är hon med sin kompis!!!
Här vilar de:

Och här i från Norge då det visar upp sitt vackra landskap:

Hon är underbar!
Tusen tack för korten Monica!!!

Jag vill också stolt tala om att LANDGOLD SOUND OF MAPEX är CTP clear!
Bravo att ni testat henne!!!
Nu skall det bli spännande att se vilken hane vår vackra Mapex blir parad med!
Det kommer att bli en suverän kull ja lovar!
Kort på Mapex kommer i helgen hoppas jag!

Må gott och kram från Ninna med vovvar på LANDGOLD kennel


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!!

Vad kul med Disco. Det var som jag sa till dig, vad kul !! Ha en underbar helg, gratta Robin från oss // kramar Åsa

2010-02-20 @ 19:01:57
URL: http://kransbackens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0