LANDGOLD MAGIC kullen 6 veckor

Hejsan!
Jag har skrattat i dag så tårarna sprutade när jag skulle städa valp lådan!
Det var full attack mot moppen och jag hade 6 valpar som drog och slet medans jag försökte moppa där inne!
Jag fick ge upp( behövde jag tala om det???) och fick tvätta golvet med trasan sittandes på knä, medans valparna attackerade moppen, för att kunna göra rent för dem.
Det är ju viktigt att valp lådan är ren och att valparna har det bra!
Men det är ett evigt bytande av tidningar ,må ni tro, är det inte kiss direkt på en ren tidning så är det vatten som åker ur vatten skålen vid vild lek.
Ja, nu är det 68 tidningar per dag som gäller här!!

Jag har inte tagit kort på valparna från sidan i dag utan tagit kort i action som man säger. jag tycker att det blir härligare kort då.
Lovar att ställa upp dem i morgon och ta kropps korten.
Här kommer lite kort från i dag.
Först ut är Jum-Jum:

Han busade med mig....

Sedan var det Doris tur att vilja fastna på kort:

Hon satte sig som den prima donna hon är och satt kvar tills jag hade tagit kortet på henne! Lill fisan!
Här är Elliot som letar en egen familj, han är en helt underbar vacker kille:

Texas var den som bjöd in mig till lek i lådan!



Det var Blues, Eragon, Texas och Discos tur att få komma ur lådan i dag.
Jag försöker att ta ur dem allihopa en stund varje dag och nu när jag hade Robin och Mats till hjälp att passa dem, passade jag på att ta kort.
Här är Blues som skall heta Oscar:


Här är han i full gång med att hälsa på Aimee`:

Aimee`ÄLSKAR bebbarna...
Jag fick Blues att stå still 2 sek!!!

Texas passade på att kolla in vår matta:

Okej lill gubben, vi får ta ett snack när de andra har flyttat om det där att bita på mattes mattor....
Medan Texas busade, ja då kollade Eragon som skall få namnet Trolle in lite annat....

Här är Disco i Mats knä:

De är bundisar de två....

Eragon kunde också hitta på bus...

Snart var det vild fajt med rya mattan kan jag tala om.
Mats ställde upp Disco och jag pasade på att ta ett kort:

Det är synd och skam att denna kille inte kommer att kunna ställas ut, för han har en kropp utan dess like!
Men ras standarden säger en sak och mag känslan ett annat!
Här är Disco fram i från:

Disco letar fortfarande efter ägare.....
Här leker Blues med pappa Lillen och mamma Ängla har ett vakande öga:

Lillen han är så försiktig med sina telningar!

I morgon är det Jazz, Elliot, Jum-Jum och Doris tur att få komma ut ur lådan och få busa!
Jag har filmat lite också:
Här är på hela kullen i valp lådan:


Film på Blues:

Film på Texas när han leker:

 I morgon blir det filmer på Eragon, Doris, Elliot, Jazz och Jum-Jum!

Vi har fått kort från LANDGOLD SOUND OF PAISTE som heter Pia numera och bor i Norge:


Helt underbar är hon! Tusen, tusen tack för detta kort!
Jag måste bara få lägga in ett alldeles nytaget kort av Aimee`med från i dag:

Hon är så vacker vår " Mammy"!!!
Kram och jag hoppas att ni njutit av fotona!
Kram  från Ninna med älskade vovvar på LANDGOLD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0