LANDGOLD MAGIC kullen 5 veckor

Hejsan!
I dag är Magic kullen 5 veckor gammal och Eragon har fått sina ägare!
Jag är MYCKET glad att de valde Eragon för han är precis rätt för dem.
Här är ett kort på 2 st lyckliga nyblivna ägare:


Här är Peter, Marlene och Eragon.
Eragon kommer att heta Trolle när han flyttar hem i från om 3 veckor!
Mysigt namn, för han är verkligen ett troll lille vackre mannen!!!

Jag har tagit kort i dag, tänkte dela med mig dem.

Här är LANDGOLD MAGIC TEXAS som skall stanna hos oss:


Här är LANDGOLD MAGIC JUM-JUM:

Här är LANDGOLD MAGIC DISCO:

Här är LANDGOLD MAGIC BLUES:

Här är LANDGOLD MAGIC ERAGON:

Här är LANDGOLD MAGIC ELLIOT:

Här är LANDGOLD MAGIC JAZZ:
 
och till sist lilla fia som INTE tyckte om att stå i dag
LANDGOLD MAGIC ARYA alias DORIS:


Här myser jag och Doris:


Här är det mys med Texas:


Lite front kort har vi också tagit.
Här är MAGIC ERAGON:

MAGIC BLUES:

MAGIC DISCO:

MAGIC ELLIOT:

MAGIC JUM-JUM:

MAGIC JAZZ:
 
MAGIC ARYA alias Doris:

Terxas glömde vi att ta kort på fram i från med det kan jag fixa i morgon.
Som vanligt får jag ju inte tid at skriva bloggen förrän kvällen har blivit till natt, så nu skall jag gå och nana mig!
Jag hoppas att ni njuter lika mycket av korten som jag gjorde när vi tog dem!

Många kramar från Ninna och vovvar på LANDGOLD!

Kommentarer
Postat av: Ulrika, Jörgen, Leo, Jack & Malte

Vilka godingar!! : )

Hur söta och vackra som helst!!!!!!!!



Kram U & Co

2010-02-11 @ 22:20:45
URL: http://hundarnas-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0