Kort

Hejsan!
Vill önska er en fin helg!
Jag kommer inte att ha en dator denna helgen eftersom min dator skall fixas.
Så ring mig om det är något.
Jag lägger ut lite kort nu och hoppas att min dator mår bättre på måndag kväll.

Här är lite kort från valp lådan:

Oscar sitter fint.
Lådan är inte smutsig utan valparna har lekt vatten hundar!

Här är Elliot som fortfarande söker ägare!
En helt underbar kille som kommer att bli en mycket bra Landseer hane i sitt vuxna liv!
Är ni intresserade av honom bara ring mig! 0734118462
Här Blues som skall heta Oscar med vår lilla Flisan i bak runden:

Bägge hade jätte skoj med vatten skålen när jag kom in!
Här är Flisan och Trolle:


Full fräs i lådan:

Här är Jazz: 

När man kommer in i valp rummet har de lekt ut vatten skål nr 2!


Här skäller de ut mig för att jag inte tar upp dem....

I dag har de oxa varit ute i hund rummet en stund:

Att ha 2 tikar som hjälper till med uppfostringen är suveränt!

Aimee`ÄLSKAR bebbarna!!!!

Efter en stunds bus somnade de mätta och belåtna...

Ja alla utom då Eragon " Trolle"

Och de 3 andra killarna....
Blues han hittade en egen plats att sova:

Mys pelle!!!

Nu önskar jag er en underbar helg och som sagt är Elliot kvar att tinga!
HAN ÄR EN UNDERBAR VALP SOM ÄR EN KOPIA PÅ SIN PAPPA LILLEN!!!
Må gott och kram NInna med vovvar på LANDGOLD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0