Kort MAGIC 7 veckor

Hejsan!
ÄNTLIGEN fick jag och Robin tagit kort på bebbarna ståendes!
Här kommer först ut som vanligt MAGIC TEXAS:

Han som annars brukar vara en lins lus hade inte alls tid att stå still!
Men vi trollade lite och visp fick vi ett ansikts kort med:

Lite oskarpt men Linus har tallat på linsen och den måste fixas rent, det gör jag i morgon!
Här är vår vackra MAGIC DISCO:

Han är en själv klar stjärna!!!!
Här är goingen fram i från:

Fortfarande till salu!!!

Här kommer vår långbente goe och vackra MAGIC ELLIOT:

Han har så fina vinklar denna grabb!

Lill grabben är numera högst och kommer att bli en STOR kille!!!

Här är vår goa och mysiga MAGIC BLUES som skall flytta till vårt grann land Danmark:

Strå fint som den blivande champ han är( vi håller tummarna för det, men så klart självklart eller????)
Här är vackre killen fram i från:

Behövde lite hjälp i dag att sitta still men det gick!

Här kommer Vackre MAGIC Eragon:

Denna grabb ställer man bara och vips står han fint!
Här är Eragon fram i från:

Mys pelle!!!!

Här är vackra MAGIC JAZZ:


Här är vår vackra MAGIC ARYA alias FLISAN:

Tagit sig bra tycker jag!!!
Här är lill Flisan fram i från:

Mammas kicka!!!

Här är Vackre Jum-Jum som skall flytta till vårt vackra grand land Norge;

Här är han fram i från:

Han fick mysa lite med Robin och Aimee´efter kort tagningen:

Åh vad det var mysigt!

I går tog vi lite mys med valparna och det blev några kort innan kameran dog igen!
Jag måste säga att batterier var inte som de var förr!
Här busar Disco:

Han satt så sött i Bia bädden!
Här skällde han på Robin:

Vi kallar honom MR BLACK and White:

Han är så söt!!!!
Här sitter Eragon som skall heta Trolle:

Han var lite pipig i går, men det gick bra efter en stund....
Flisan hann vi att ta kort på också innan kameran tog slut:

Hon är en sådan tjej just nu som.... SOMNAR så fort hon kommer ur lådan!
Elliot fick lite love också:

Han behövde mysas med lite...
Jag är ledsen att det blev lite kort på Texas, Jazz och Blues i dag, men jag lovar att de skall fotas mycket mer!!!1

I morgon skall jag ta med alla valparna ut igen i snön.
De sov så gott efter snö leken så det gör vi om för att få lugn i lådan!
Vi har också fått kort från LANDGOLD SOUND OF MAPEX som skall paras i maj!
Här ligger denna vackra dam i snön:

Hon gör som pappa håller kopplet:

Hon är honom upp i dagen!
Vi har också fått film och kort från vår vackra LANDGOLD SOUND OF PEARL!!
PEARL heter i dag Ella:

Ett mycket vacker kort på Ella tycker jag!
Tusen tack Ellas ägare Angelika och Martin för detta kort!
Klicka på denna länk så får ni se hur Ella busar i snön!
http://www.youtube.com/user/smf211#p/a/u/2/cGacsodtX-0


Må gott och massor med kramar från Ninna och vovvar på LANDGOLD!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0