MAGIC kullen 4 veckor:

Hejsan!

I dag har vi tagit ut bebbarna ut i vardags rummet för att kolla dem lite hur de är!
Man måste ju lite nu titta på hur de rör sig, hur de är som valpar i sitt sätt och hur de klarar av att möta nya situationer.
Vissa av killarna är lite rädda fortfarande och pep väldigt av rädsla. Det släppte efter ett tag, men det är gällt för öronen kan jag berätta när en valp känner sig osäker.

Här är lite kort.
Först ut är LANDGOLD MAGIC DISCO:

Här sitter han i Mats famn. Efter en stund blev han nyfiken på omgivningen och vågade sig ut:

Titta så fint han står:

Pappa Lillen ville vara med på ett hörn:

Hmmm, e det mitt barn????
Här är Eragon( han som ligger före de andra pojkarna) Jum-Jum och Jazz:

Här står Eragon:

Åh, inte står, han kissar!!
Men det gör inget för man har ju papper och en hink klar!

Här är Eragon, Jum-Jum och Jazz igen:
 
och här är de bak i från:


Från Vä Jazz, mitten Jum-Jum och Eragon till hö.
Lillen ville även hälsa på dem:

Sedan var det Elliot och Blues tur att få komma ut och vistas en stund i vardags rummet:

Här är Elliot i när bild.
Här undersöker han :


Här står busar Elliot med Mats:

Blues han var trött så han ville bara ligga ned....

Lillen pussade försiktigt på honom må ni tro!

Tjenis pappa!

Eragon somnade på min fot:

Han är mr cool!!

Doris och Texas var de som fick komma ut sist.
Här är Texas:

Han undersöker papper:

Och sitter fint( tänk vad han kan bara 4 veckor gammal!!!):

Som vanligt sparar jag Doris till sist:

Hon är inte så lätt att få på bild denna lilla dam!!
Här sitter hon i allafall i ...2 sek!!

Man får vara snabb med kameran här....
Här är Lillen som var lite "avis" för allt kel som valparna fick, där av blicken på vår " lille" älskade pojke:



Ängla fick dia Doris, Texas och Eragon en stund:

Då passade jag på att mysa med Lillen:

 och så höll vi han i tass:


När valparna fått dia en stund fick de gå in i valplådan och vi kelade lite jag och Ängla:

Vad jag älskar mina hundar!!!

Här är till sist några filmer.
Denna film är på Texas och Doris:




Denna film är på Blues och Eragon:

Och denna på Jum-Jum, Jazz , Elliot och Disco:


Kram på er nu och det finns som sagt 3 pojkar att tinga!
Bara att höra av er! Friska och fina killar är de allihop!
Kram från oss på LANDGOLD

Kommentarer
Postat av: Maaria

Oj redan stor de valpar...Härligt bilderna på dom, man vill va där å gosa med dom.. Synd att ni bor inte precis nära oss =)Mina valpar blir snart 1 år man kan inte tro det va längesen jag hade valpar hemma..Krama på de goa pälsbollarna från mej..

Kraam

2010-02-02 @ 11:02:45
URL: http://landseer.blogg.se/
Postat av: Kari

Herlige bilder Ninna :o) ... og så er du veldig flink med stell og sosialisering av dine valper.

Flotte negler har du også ... hihihi ;o)

2010-02-03 @ 10:55:01
URL: http://www.icikarma.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0