Bad Landseer!

Hejsan!
Hoppas att ni haft en fin helg!!
Vi har haft lite att göra, det är ganska mycket jobb med våra små gryn här hemma och vårt arbete i orkestern har även tagit vår tid på lördagen.
Men i går fick valparna bada.

Lite kort från badningen:
Först ut är MAGIC Blues alias Oscar som jag hädan efter kommer att kalla honom.

Han tyckte det var mysigt att bada!
Men sedan var det inte så mysigt att bli fönad!

Här är en nybadad Doris:

En liten tjej som blir fönad:

Så här fin blev hon:

Visst är hon fin vår kicka!

Här är Eragon:
Detta är skoj tyckte Eragon!!!



Så här fin blev han:


Här är Jum-Jum nybadad:

Så här blev han när han var fönad:

Lille mys gubben!

Jag tog även kort på Texas i bad karet:

Ser inte mycket ut för världen inte sant???
Men så här fin blev han:

Så klart blev också Disco och Jazz badade i går också.
Men de blev inte fotade.
När badet var klrt så somnade 8 st nybadade och fina valpar på en ren madrass och mys filt:


Här kommer lite andra kort:

Disco och Texas leker titt ut!!

Snygge Elliot sitter fint!

Blues busar!

Jag skall filma dem i morgon och då är det dax att ta 6 veckors korten!!

Vi har beslutat här hemma att Texas skall ut på halv foder så är det någon som är intresserad av detta så hör av er till mig!
Texas hoppas vi på att han skall bli en stilig och vacker avels hane i framtiden.
Här är Texas igen:


Nu önskar jag er en fin kväll och återkommer i morgon med mer kort på vackra Magic kullen!
Kram Ninna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0