Vår lilla kicka...

Hejsan!
Jag har inte uppdaterat bloggen på några dagar eftersom jag är ganska trött och ledsen efter allt som hänt.
Jag saknar Betty något fruktansvärt och var borta vid hennes grav i kväll och tände en lykta.
Det är så tomt utan henne här hemma och mitt hjärta värker oerhört!
Jag får henne inte tillbaka men hon finns vid mig hela tiden.

Har fått lite kort på Impala som läker från sitt brutna ben.
Det gör ont i mig att veta att vår lilla flicka är skadad, men Pernilla som är Impalas fodervärd säger att hon är pigg och allert och går bra på sitt ben.

Nu är det ju så att hon skall bara gå ut och kissa och in igen eftersom benet skall läka i fred.
Detta hoppas jag verkligen att det kommer att göra och att hennes framtid kommer att bli ljus!
Håll tummarna för oss!
Här är kort på vår älskade Impala:

Hon är skild från resten av flocken och deras kissar kommer och myser med Impala eftersom hon känner sig lite ensam!

Här vilar hon i sin bia bädd.

Vi skall åka och hälsa på i helgen ich jag ser fram i mot att få mysa lite med henne.

Vi har också fått kort från Calvin Klein ur Golden Boy kullen:

Här ligger han i köket och myser!
Han har också en kompis som han leker med i bland:

Tack så mycket Calvin, Per och Marina för korten!
Helt underbara!

Skicka gärna in kort på era vovvar till mig ni som har Lillens bebisar,Aimee´s avkommor, Famous kullen, Sound Of kullen och Golden boys!

Som ni vet har jag era hundar under avkomme galleriet och jag skall tala om att jag njuter av era kort!!!
Stolta är vi också!
Alla händelser är viktiga för oss och det ni vill dela med er om skriver jag om här på bloggen!
Tack för att ni finns mina goa vänner!
Kram Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0