Välkommen till kennel LANDGOLD BlåRosen`s Glimma!

Hejsan!
I dag har jag och Glimmas andra ägare Annelie med sambo hämtat Glimma från hennes uppfödare BlåRosen`s kennel.
När vi kom hade 6 av Lillen och Anna-Bells valpar redan farit till sina nya ägare och det var 4 st kvar.
Det var underbart att få se de små innan de flyttar sin kos.
Men jag hoppas så att alla valpköpare kommer att ha kontakt med mig också eftersom det är ju min älskade Lillens valpar och ni är viktiga för oss!

Glimma kommer att samägas med Annelie Lindgren och bo hos henne med sambo på deras hästgård i Mörrum.
Detta kommer att bli jätte bra!
Här är kort på Annelie och Glimma:

Ser ni hur lyckan lyser???
Glimma kanske kommer att döpas om, men detta vet vi inte ännu.
Jag har överlämnat detta till Annelie och hennes familj att bestämma namnet på henne.

Här är jag , Glimma och Annelie!

Hon sov hela vägen hem och var en mycket lycklig valp som satte sig direkt på vårt golv här hemma och bajsade en STOR hög! Sedan så tog hon sig en kiss på mattan som jag har i köket också!

Haha, detta får man ta när en liten valp kommer hem....
Det som var bra med det hela var att jag i allafall får tvätta mattan!

Glimma är en mycket välbalanserad bebbe som genast tog för sig här hemma medens vi ordnade papper och pratade lite.

Lillen tog det varsamt med sin dotter och Aimee`ja hon blev som vanligt bebis sjuk när en valp kommer hem.
Den som inte var vidare begeistrad just nu var Ängla som skall till att löpa och då är INGA tikar sugna på en liten valp som kollar om det finns boppe!


Impala mår bara bra och går på sitt opererade ben. Hon får endast gå i koppel nu och bara ut och göra sina behov och in igen.
Hennes fodervärd Pernilla och sambo är 2 st mycket duktiga djur människor som kommer att klara av Impalas rehab suveränt!
Ber er att hålla tummarna för oss här på kenneln. För vi behöver verkligen det som läget har varit denna veckan!
Men som sagt ser jag ljust på framtiden!
Vi har många spännande saker i framtiden här planerade!

Nu önskar jag er en underbar helg!!!
Många kramar från Ninna med vovvar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0