Underbara kort!

Hejsan!
Jag har fått underbara kort  från Lillens dotter BlåRosen`s Gabbi med familj!
Hon är en fantstisk valp och får vara med familjen hela tiden på nya upptåg!
Helt underbar!
Här kommer kort på Gabbi med Axas halv syster Diva:

Ett underbart kort inte sant?

Här myser de de 2 halv systrarna!
Här badar de:

Inte är Gabbi rädd för vatten inte...

Tusen tack för korten och jag hoppas verkligen att vi får fler kort på dessa ljuvligheter!

Jag har också fått kort från LANDGOLD FAMOUS BUICK alias Baby Boy från USA!
Titta så fin han är:

Baby Boy i en båt!

Här myser han med sin älskade krabba....

Här sitter han fint tycker jag!
Tusen tack Lisette och Brad för korten!
Han är underbar!

Annars händer det inte så mycket här.
Allt är bra och Aimee`läker på precis som hon skall.
Ha det gott och tusen tack för korten!
Kram Ninna

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder..



Va e det för söta "tofflor" din valp som flyttat till usa har på sig? =b hi hi så söt.

2009-09-22 @ 17:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0