Picasso är hemma hos oss ett tag!

Hej vänner!
Jag har inte uppdaterat på hela helgen och det ber jag om ursäkt för!

Jag har inte haft tiden....

Vi vill gratulera Maud och Andrew till Andys FINUCH och därmed också INTERNATIONELL CHAMPION titel!!!!
Bra gjort!!
Ni är helt underbara och jag är så glad för er skull!!!
Ängla har inte satt igång och löpa ännu och personligen hoppas jag att hon inte sätter igång på ett par veckor till.
Jag skall nämligen göra en besvärlig operation och kommer att vara ur banan ett par veckor!
Sedan kan vi åka i väg med Ängla!!!!
Så håll tummarna att hon inte bestämmer sig för att löpa förrän om 2-3 veckor!!!
Här är ett vackert kort på maud och Andrew som jag tog i våras:
Ni är helt underbara tillsammans Maud och Andrew!


Vi är barn pass till LANDGOLD GOLDEN BOY HUGO BOSS som till vardags heter Picasso.
Han är en mycket stilig herre denna kille!!!!
Här sitter han fint:

Han är MYCKET lik Mapex och Gibson måste jag få säga!!

Tyvärr har min kamera gett upp så jag fick inget bra foto på hel kroppen som vi tog, men lite så här står han:

Pappa Lillen och mamma Aimee`upp i dagen!!
Vilken härlig blandning han är denna gossen!
En i mina ögon blivande champion!!



Här har jag filmat honom( detta funkar i allafall med kameran) och jag kommer att lägga in mer i morgon!!
För nu skall jag NJUTA av honom när jag har honom här!!!!
På torsdag kommer jag att bli opererad så efter det blir det inte så mycket uppdaterande för mig på ett tag.
Men så fort jag är ok nog kommer jag igen med uppdateringarna.
Kram och godnatt från Ninna med hundar!

Kommentarer
Postat av: Nina

Måste bara få säga ...

Vilken otroligt vacker hund Andrew är!!

Ett mkt mkt vackert rasexemplar

i mina ögon!!

Kan inte bli mer än otroligt fina

valpar efter honom o Änglahjärtat.

Önskar dig lycka till

o en fin höst.

Kram Nina

2009-10-03 @ 22:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0