Halv foder värd till lilla Glimma sökes!


Om 2 veckor skall lilla BlåRosen´s Glimma komma hem. Men tyvärr kan jag inte ha henne hemma.
Hon är en Landseer tik som är född:17/7-09  Hon är reg i SKK, chippad, besiktigad etc och så klart vaccinerad samt avmaskad från sin uppfödare på BlåRosen`s kennel.

Vi söker en halv foder värd till henne.

Pappan till Glimma är vår SUCH Kullarnas Åtråvärde Årvar " Lillen" S10590/2006 och moder Hesslecox*s Anna-Bell S51816/2006
Båda föräldrarna är HD: A ED: U.a och utställda med goda meriter.

Jag söker en halvfoder värd till Glimma som är villig att samarbeta med mig så att Glimma får den bästa uppväxten, bli utställd och meriterad.

Jag står för kostnader som har med all meritering av tiken, hd/ed röntgen, försäkringen samt andra utgifter som har med avel att göra, ni står för fodret och de vanliga vaccinationerna.
Efter 1 kull valpar är hon er vid ca 3 års ålder om allt går som det skall!

Att ha en hund kräver god ekonomi, intresse och uthållighet, har ni det så kommer ni att få en toppen hund!

Ni får köpa foder genom mig  billigare och jag finns alltid för er.
Är ni villiga att göra detta så kontakta mig på tfn eller mail!
Ring mig gärna för info!

Här är Glimma i hel side kort:

En mycket vacker tik i mina ögon, annars hade jag inte valt henne!
Hör av er för info!
Med vänliga hälsningar Ninna Lindgren och vovvar på kennel LANDGOLD

Kommentarer
Postat av: Annica

Det va en riktig liten goding=) kram Annica

2009-09-01 @ 21:21:56
Postat av: Åsa

Hej!!

Hon ser fin ut lilla Glimma!!! // kramar från oss

ps. håll tummarna på lördag d.s

2009-09-02 @ 09:02:06
URL: http://kransbackens.se
Postat av: Marie o Urkho

Vilken goding!

Puss på nosen från farfar Urkho!!



Kramar Marie o Urkho

2009-09-07 @ 09:32:21
URL: http://www.horby.nu/ahlman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0