Att ta nya tag....

Hej på er!
Jag vill tacka alla för era fina och tröstande ord och mail som jag fått!
Det värmer att veta att ni finns!
Aimee`kan stödja på sitt skadade ben och tassen läker på bra, så vi har andas ut lite här..

Jag har inte berättat att vår älskade Impala tyvärr bröt benet i lördags när hon fastnade  med ena tassen i verandan hemma hos sin fodervärd och har sedan dess varit inne på Helsingborgs djursjukhus, orkade liksom inte skriva det också i Söndags och har opererats i dag.
I skrivannde stund vet jag inte hur det gått för henne, men jag HOPPAS att hennes op gått bra!
Snälla, snälla håll tummarna!
Annars blir jag fullständigt knäckt!

Vi har haft lite framgångar här med avkommor i helgen.
LANDGOLD FAMOUS CHEVY var på utställning och detta är hennes fina kritik:
BIR valp 1 hp

Lätt tikhuvud. Bra bett, fina ögon. lite kort hals
Bra rygg o länngd
Balaställ ok
Bra päls
Rör sig lite tätt fram välvisad
Grattis till suveränt resultat Åsa och Thomas!!!
Jag är så stolt!

Jag har också fått veta att LANDGOLD SOUND OF LUDWIG har HD A ED 0 och detta är jag mycket lycklig över!
Han finns för avel med sina 3 cert och ett antal BIR och BIM.

Sedan fick jag i dag underbara kort från LANDGOLD SOUND OF GIBSON.
Gibbe och sonen Emil är de bästa vännerna och detta kort bevisar väll det inte sant?

Precis så här är en Landseer...

Helt underbara!!! Tack Malin, Gibbe och Emil för korten och att ni är så goa!!!

Jag har även fått kort från Grekland och Paris( LANDGOLD FAMOUS LINCON)

Han mår bara bra och växer på bra!

Håll tummarna för oss här, för vi tycker att nu får det räcka med otur här!
Som sagt tusen tack för alla fina ord!
Kram från en ledsen Ninna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0