Underbara kort!!!

Hejsan!
Denna rubrik har jag använt förr men jag måste få säga att detta säger ALLT om hur en Landseer är som familjehund!!!

Detta är kort på LANDGOLD SOUND OF FENDER med sina skyddslingar.

Puss på liten skulle jag vilja döpa detta kort till.
Fender är helt ljuvlig kille tycker jag som är så go med sin familj.
Tack Tobias och Tess för dessa underbara kort!

Ängla börjar lukta så gott här nu tycker Lillen. Han låter henne inte vara 5 min så nu har vi särat dem just för att Ängla inte skall bli för irreterad på honom och inte vilja para sig med honom.
Men det skall nog gå bra och vi räknar med att på Lördag bör första parningen bli.

Jag uppmanar alla mina valpköpare som kan ta sig till Växsjö att göra detta och vara med på Landseer mötet som skall vara gå av stapeln på Brukshunds klubben. Det är viktigt att ni är med och visar ert intresse så att klubben får respons.
Åk dit, var med och påverka! Jag har ju gett er medlemskort och visa att även ni finns!
Ring mig om ni vill veta mera!
Nu skall vi ta en lång, skön höst promenad tänkte jag!
Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0