Lycka till mina älsklingar i morgon!!!

Hejsan!
I kväll har jag trimmat Vilda lite inför utställningen i morgon i Växsjö och det var som vanligt helt underbart att få mysa lite med henne i dag!
Hon har blivit mycket mer stabil och vacker i sin kropp och det märks att fröken har blivit en vuxen tik!
Jag håller alla tummarna i morgon för henne och även de andra som ställer från min kennel i morgon!
Ni skall veta att jag är så stolta över er hur det än går!!!

Jag kommer inte att åka till Växsjö i morgon, för vår inspelning av cd-n startar i morgon, och hur mycket jag än skull vilja vara där och stötta er kan jag inte vara på 2 ställen samtidigt.

Har varit och snabb hälsat på Picasso och hans familj i dag. Han blev så glad när vi kom.
Det är en ynnest att få träffa honom ofta och jag tycker att grabben har vuxit på bara de 1½ veckan vi inte har syns!
Den 8 nov skall han ställas ut på Malmö valp här i Malmö. Det skall bli roligt att se hur han beteer sig och vad en domare tycker om honom...
Han är ung och livlig kille han!
HELT UNDERBAR!!!!
Jag har fått kort från Picasso i dag helt underbara kort:

Picasso har ett rep som hänger i ett trä i deras trädgård...

Han får gung på repet och hänger kvar...

Släpper det inte fast han flyger i luften!
Detta kanske bådar gott inför framtida livräddnings träningar!
Ur goa kort!!
Thank you Picassos family for this beautiful pictures!!!
I LOVE THEM!!!!

Har även fått lite info om hur Impala mår och det går framåt med henne.
Pernilla och Impala åker på rehab 1 gång i veckan och hon har blivit så bra att hon får leka lite med de andra hundarna nu...
Håll tummarna för Impala skall bli helt bra!
Du är så duktig Pernilla! Jag är så glad att du finns och tar så väl hand om vår lill tös!
Här är ett vackert kort på vår älskade lilla tös:

Vår vackra LANDGOLD FAMOUS IMPALA!!!

Ängla är inte ännu inne på rätt dygn för parning, men jag räknar med att i helgen bör de para hon och Lillen.
Vi har en råmade tjur som låter dag och natt här nu av lusta, så vi hoppas att det blir bra parningar inom snarast så att vi kan få sova här igen!

Håller tummarna för mina LANDGOLDARE i morgon!

Många kramar från Ninna med älskade vovvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0