LANDGOLD SOUND OF MAPEX

Hejsan!
Jag vill stolt meddela att LANDGOLD SOUND OF MAPEX har blivit röntgad
och resultatet är HD A ED u:a!

Jag är så lycklig så över detta!

Tyvärr har det skett en ändring under tilltänkt fader till Änglas valpar.
Det kommer inte att bli Andrew utan jag har bestämt mig för att para Ängla med vår egen SUCH KULLARNAS ÅTRÅVÄRDE ÅRVAR.
Inavels graden mellan dessa är 0,0 % och de passar utmärkt i sina linjer tillsammans.

Jag hoppas nu att Ängla sätter igång och löper så att parningen kan ske och att hon sedan blir med valpar inom snarast.

Ängla är direkt köpt för avel på Lillen och detta skulle ske mellan dem om ca 1 år, men eftersom ändringar har skett gör jag denna kombination nu redan.
Ni är varmt välkomna att höra av er till mig på min tfn.
Titta under valpar för info!
Önskar er en underbar helg!
Kram Ninna

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej vännen!!

Hoppas du mår bättre nu!!

Grattis till härliga resultatet!! (jag vet hur man våndas innan man får svar) blir en härlig kombination!! // kramar vi på kransbackens

2009-10-09 @ 18:15:03
URL: http://kransbackens.se
Postat av: Kicki & Chilla

Hej vännen

Härligt att Mapex fick så fina röntgenresultat. Chilla höglöper nu så vi tänkte ta henne till röntgen i december. Är det lagom i tid efter löpet, hon är i slutet av 2:a löpveckan. Hon har blivit alldeles tossig och ylar som en varg, hoppas det går över snart tills hon kommer hem ifrån Dalarna för det kan bli lite högljutt här i stan annars.

Många kramar från Kicki, Leffe, Sebastian, Daniel och Chilla.

2009-10-09 @ 23:25:46
URL: http://www.chillalandseer.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0