LANDGOLD SOUND OF LANDOLA alias Vilda med på kanal 5!

Hejsan!
Jag har i dag varit med om en mycket rolig händelse i uppfödar-sammanhang!
Vi satt och tittade på S.O.S GUTE på kanal 5 och där var Vilda och hennes ägare Eskild med på en sekvens!!!
Fan vad stolt jag blev!!!
Här är länken och ni får spola fram till 01.37 ca så är de med!
http://kanal5.se/web/guest/webbtv

Sådant är alltid kul att se!

Picasso mår jätte bra här och har anpassat sig till vårt liv jätte bra och snabbt!
Han tycker att det är roligt att få umgås med de andra hundarna och leka om dagarna!
En lätt kille som är jätte fin i humör och mjuk i sitt sinne! Jag ser ljust på framtiden med denna magnifika pojke!

Ängla har inte ännu börjat löpa och vi hoppas att hon håller ett par veckor till på löpet så att jag hinner att bli frisk.
Jag har fått tillbringa ett par dagar på Lunds sjukhus igen och mår ganska skit just nu.
Så jag hoppas att ni förstår om jag inte låter allt för pigg och vill prata i tfn under de kommande dagarna.
Men snart är jag på benen igen lovar!!

Jag önskar er en underbar dag.
Kram Ninna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0