Åh vilka underbara kort!

Hej!
Vi har fått vackra kort från Lillens döttrar BlåRosen`s Gnista och BlåRosen`s Gabbi!
Jag är så otroligt glad över att få kort och läsa era berättelser om dessa underbara fantastiska små tik valpar!
Här är foto på BlåRosen`s Gabbi med hennes halv syster Diva:

De ligger och tuggar på var sitt ben....
Här ligger de och softar de små skönheterna efter en skogs promenad:

Tusen tusen tack Maud med sambo för korten!!!
Vi kommer så snart jag är ok att åka en bit och hälsar på!

Här är kort på Lillens dotter Gnista:

Så vacker, så vacker!
Här ligger hon ned och detta kort är så fin!!!

Rak och vacker är hon!
Tusen tusen tack Martina och Magnus för korten!
Det är så roligt för mig att få veta hur ni tycker att det är att ha Lillens vackra valpar!

Jag fick för ett par veckor sedan kort på Impala som jag tyvärr har lite glömt bort att lägga ut här i bloggen efter allt som hänt.
Men här är ett kort på vår vackra Impala:

Hon går på rehab nu och kommer att bli bra igen!
Tack Pernilla för det underbara kortet!

Vår kamera är ju sönder här hemma, så jag har inte fått tagit några bra kort på Picasso men jag måste tala om att han är en mycket vacker 7 månaders hane!
Jag är mycket stolt över honom och jag kommer att ställa honom lite nu här fram över!
Just nu ligger han och tuggar på 2 st ben....
Ja inte skall hans mamma Aimee`ha något ben inte och som vanligt är hon alldeles för snäll och bara låter honom få det!
Ja dessa små rackar ungar! Helt underbar är han!

I morgon skall Ängla till veterinär för en check up inför löpet så allt står rätt till med henne.
Ingen fara, hon är INTE sjuk utan jag vill bara veta att hon mår 100% och är redo för en kull valpar.

Sedan har jag fått frågan varför det inte blir Andrew som är pappan till Änglas tilltänkta kull.
Det är helt enkelt så att Maud har bestämt sig för att inte använda Andrew just nu till avel och det accepterar jag fullt ut.
Jag och Maud är goa vänner och inget har hänt i mellan oss ALLS!!!!

Lillen är släkt med Andrew både på sin pappas och sin mammas sida så linjerna är nästan identiska så för den delen gör det ingenting att jag använder vår älskade och vackra Lillen.
Det blir en mycket, mycket fin valp kull detta mellan Ängla och Lillen!

Har ni fler frågor ring mig!

Jag börjar att känna mig bättre, men blir fort trött så jag är inte 100% ännu ok.
Men tack för alla fina mail!

Nu önskar jeg er en underbar fortsatt vecka!
Kram från Ninna med vovvar på LANDGOLD!!!!


Kommentarer
Postat av: Maaria

Åh va söta valpbilderna de har skickat in till dej..

Man blir valpsjuk när tittar på dom små :)

Hoppas allt bra med er..Kram

2009-10-13 @ 18:54:19
URL: http://www.landarias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0