Åh så söt!!!!

Hej! Har fått kort från BlåRosen`s Gabbi som är Lillens dotter.
Hon är så otroligt söt lilla knytet!!!
Titta vilken underbar bild:


Hennes matte skrev ett e-mail och berättade att före detta kort tagits såg hon ut så här efter att de "hjälpte" husse i trädgårs arbetet:


Även skitig valp är helt underbar!!!!
Tusen tack Maud för korten på underbara Gabbi!!!

Ängla har inte kommit i löp ännu, men jag hoppas att det snart kommer i gång för inget är tråkigare än att gå och vänta på detta!
När hon är i löp och parningen mellan henne och Lillen har skett kommer jag att ultraljuda Ängla för att i säkerhet veta att hon är med valpar.
Detta lägger jag då ut under valpar så titta där om ca 1 månad då vet vi om det blir små LANDGOLDARE lagom till jul!

Jag vill också härmed tala om att jag tycker att det är viktigt att ni kommer på Landseer mötet som skall ske i Växsjö på brukshunds klubben. Ni har fått vägbeskrivning och datum i Landseer bladet.
Gå dit och var med att påverka för ert medlemskap!
Jag kommer att vara där!
Önskar er en underbar kväll!!!
Kram Ninna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0