Vackert, vackert!!!

Hejsan!
 Igår fick jag kort från Ann-Britt och Louise som har BlåRosen`s kennel och på lIllens 2 valpar som han har tillsammans med deras Anna-Bell.
Åh jag bara är så hänförd!
Gud så stolt jag är att detta är Lillens avkommor!
Här kommer kort på Glitter:

Precis så vacker och perfekt!!!
Älskar Landseer valparnas blickar alltså! Det är helt underbart underbart!
Här kommer kort på Lillens son Granit:

Han är bara så vacker!!
Men jag är ju partisk, men vi hoppas så att alla avkommor till Lillen växer upp till friska, starka och vackra Landseer!

Jag måste också få dela med mig ett kort på Lillens far Urkho, detta kortet är helt ljuvligt tycker jag:

Lillen är så lik sin fader, men endå också lik sin mamma Haiwa.
Så hoppas jag att alla Lillens avkommor kommer att bli en härlig matching!


I morgon skall vi ställa ut Picasso och vi hoppas ju så klart att det skall gå bra!
Men det vet man ju aldrig...
Vi hoppas i allafall!


Lillen och Ängla har parat 3 ggr och nu hoppas vi att det är valpar i Änglas mage.
När 21 dygn har gått kommer jag att ultraljuda henne och då lägger jag ut under valpar om det tagits sig.
Beräknad fösel om det finns valpar i Änglas mage är 2-3 jan.
Nu får ni ha det så gott mina vänner och massor med kramar från Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0