FAMOUS CHEVY BIR!!!

Hejsan!
Jag måste be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat bloggen på en hel vecka, men tiden bara flyger i väg här för mig!
Förra veckan hade vi besök av vackra BlåRosen`s Gesicha eller som hon numera heter Yatzy och hennes underbara familj.
Denna lilla skönhet är så underbar!
En mycket välbalanserad tös som inte ryggade för sin pappa Lillen eller "tanterna" som bor här!
Jag kommer att få kort från deras visit hoppas jag snart för hon är en skönhet!

I går blev LANDGOLD FAMOUS CHEVY BIR valp!
Jag är så stolt över henne och hennes ägare på Kransbackens kennel, Åsa och Tomas.
Tack för att ni ställer denna skönhet och tack för att ni tar väl hand om vår lilla tös så underbart!

Här kommer kritiken från lördagens utställning:
Hon blev 1 Hp Big-1  Oplacerad i Biset
11 mån tik Snygg helhet. Vackert huvud med bra bredd. Bra ögon, vacker hals. Bra för bröst för ålder. Rejäl bra kropp, stark rygg utm ländparti. Snygga bak bens vinklar. korr ben o tassar. Bra pälskvalite Mkt välgående. Välvisad!!
Här är Chevy med Åsa och domare:


Jag vet att ni kommer att gå långt med denna flicka!
GRATTIS och tack för korten!!

Ängla bara sover här hemma nu och snart är det dax att kolla om där finns valpar i hennes mage.
Spännande skall det bli tycker jag!
Man vet ju aldrig, men än så länge tycker jag att hon följer sitt mönster efter hur det var med Famous kullen!

Håll tummarna är ni snälla!

Skicka gärna in kort till mig från alla era äventyr tillsammans med era hundar! Jag är så tacksam för alla kort jag får!
Kram Ninna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0