23 November Lillen 4 år!

Vi vill härmed gratta vår älskade Lillen på hans 4 års dag.

Han firade sin dag med att gå lång promenad och få en riktigt god middag.
Lillen är så underbar och vi älskar honom så mycket här hemma!!!

 Det finns egentligen inte ord för vad han betyder för mig!
Men han är min trogne följeslagare som alltid finns runt mig, alltid ger mig en varm päls att smeka och en puss på min nos!
Tack för att du finns älskade Lillen!

Vi har fått kort från Picasso där han visar att FAST han vet att han inte får ligga i soffan, endå smyger upp i bland när matte och husse inte ser på!

Man kan riktigt se vad han tänker här!!
Öh, jag har väll inte gjort något fel????

Nu skall vi fortsätta packa!
Kram Ninna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0