Vatten kurs med utbildad instruktör!

Hejsan!
Onsdagen den 3 juni kl: 19:00 bjuder jag in till vatten och livräddnings arbetes kurs med Marianne som är utbildad vatten och livräddnings instruktör. Hon äger RAQINOSKENNEL och föder upp NewFounlandshundar.
Vi samlas här kl: 18:45 och första träffen sker hemma hos oss.
Kostnad 300 kr per ekipage. Är ni intresserade ring mig på 0734118462 el hem nr som ni har!

Jag har fått underbara kort från Famous Chevy!
Här är kort på kickan:

Hej lilla vackra flicka!

Uppställd kicka!

Så lik mamma Ängla och endå drag från pappa Lotus!
Tusen tack Åsa och Thomas för de ljuvliga korten!

Det har också kommit kort från andra sidan atlanten, från Los Angeles,
 från Famous Buick el alias Baby Boy som han numera heter:

Här med alla sina leksaker!

Ah! läser ni på hakklappen vad det står?
Klart både söt, snygg och VÄLDIGT SVENSK!!!
Tack Lisette och Brad för korten! Han är ljuvlig!!!

Det har också kommit kort från Famous Lincon som numera heter Paris( fast på grekiska!!)
Det börjar att bli sommar även i Grekland och då trivs han bäst på marmorgolvet i skuggan!

Här sover han middag!
Thank you Iris for the pictures! He is lovely!!

Och så har jag fått kort från vår egen buse GOLDEN BOY HUGOBOSS som heter Picasso:

Här är ett kort från i Torsdags då han var med oss på Hundens dag!
Han fjäskade för pappa Lillen!

Här busar han med sin snutte kudde.

Liten Picasso har somnat sött efter lek!

Sound Of Ludwig har också med matte Stinas hjälp skickat några foton från sitt vecko simmande:

Han jobbar på bra!
Så här ser en hund ut som har 1 cert, CK och blivit BIM ut när man inte ställs ut:

Lite suddig men endå underbar!!
Det är viktigt att hundar får vara hundar och skita ned sig i mellan åt...
Alla vet ju hur vår älskade Lillen brukar se ut här hemma!!!
Här är ett kort från i Torsdags som jag fick mig skickat på Lillen när han drar kärran:

På detta kortet är även Marianne som kommer att hålla i kursen med vatten arbetet!

Ta nu chansen och kom och var med från början på denna kursen!
Lovar att vi kommer att ha skit kul!!
Tack Maria med Staffarna för korten!

Kram på er och ha en underbar dag!
// Ninna med älskade hundar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0