Lycka till nu i livet Calvin Klein!

Hejsan!
Jag är lite sen med att berätta att Calvin Klein flyttade i fredags.
Hans ägare Per och Marina hämtade honom och började deras gemensamma resa i livet!

Här myser Marina med Aimee`.

Man ser lyckan i ögonen!!!

Calvin Klein med sina nya goa ägare Marina och Per!
Jag grät floder när de åkte men som jag skrivit förr är det en lycka att kunna lämna en frisk och vacker valp till sina nya förväntansfulla ägare större än sorgen över att man mister " en bebis"!
LYCKA NU TILL med lill fisen!!!

Jag har fått en läges rapport angående Impala!
Hon är ute på många äventyr med sina fodervärdar!
Tänk er att åka häst och vagn!!!

Häftigt!!
Eller att möta alpackorna!

Eller att sitta i ett tält med musik och många människor!!

MMM, vad är det för gott hon äter på?

Sedan avslutade hon sin dag med att leka med sina kompisar!!!

Underbara kort och ni gör ett fantastiskt jobb!!!!

I morgon är det HUGOBOSS tur att flytta!
Han har denna helgen varit mycket med och runt oss, sparkat lite fotboll, lekt med pappa Lillens svans, bitit på mina tår och lekt i hund gården.
Han tyckte att det var läskigt att bli ensam kvar i valp lådan, men sovit gott och uppför sig PRECIS som han skall!
Ja det blir tungt att även han flyttar, men han får en underbar familj!!
Kram på er nu och på tisdag åker jag och Ängla till Andrew och Maud!!
Kram från Ninna och vovvar på LANDGOLD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0