LANDGOLD GOLDEN BOYS 8 veckor.

Hejsan!
Så nu har dagen kommit då Golden boys är 8 veckor!
Vi var i dag hos veterinären och besiktigade, chippade och vaccinerade pojkarna och HD/ED röntgade Betty.
De var så sociala så och var inte rädda för att trampa runt på en okänd plats!
LANDGOLD GOLDEN BOY HUGOBOSS väger i dag på sin 8 veckors dag 10,5 kg

LANDGOLD GOLDEN BOY CALVIN KLEIN väger 10,7kg



Så här lever de i dag i lådan!
Nu har jag lärt mig detta också! Tack Maria i Landarias kennel för att du är så underbar och lär mig saker!

När jag endå är på gång så kommer en film till och lite fler kort!
Jag passade på att extra mysa med Calvin nu eftersom han är den förste att flytta i morgon:

Ah du har blivit stor min lille gosse!


Hej Lille Calvin säger pappa Lillen!

HUGOBOSS som fått namnet Picasso av sina nya ägare!
Här är även vår minste son Linus med på kortet!
Kram på er nu och natti natt från hundar och mig Ninna!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh va stora de är..Förstår att du har det jobbigt som får lämna Cavlin idag till sina nya ägare.

Grattis att du lyckas sätta in filmklipp tillsist=)

Ha en trevlig helg..Kram

2009-05-08 @ 18:50:10
URL: http://www.landarias.se
Postat av: Ulrika, Jörgen, Leo & Jack

Åhh vad härliga och VACKRA! Stora gosingar!

Man tappar ju nästan andan.. :=)

Ska Du till Hässleholm nästa helg?

Trevlig helg!

2009-05-08 @ 20:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0