Besök av Marie

Hejsan!
Nu är helgen över och jag får säga att vi gjort mycket denna helgen.
Det har ju varit ett underbart väder och Golden Boys är ute varje dag...
I går kom Marie med sin svärdotter på besök.
Marie äger Lillens pappa Urkho och bor nära oss.
Jag är jätte glad att vi kan träffas och nästa gång åker jag med Ängla till Marie och Urkho och hälsar på!
Här är lite foton:

Marie, Aimee`, HUGOBOSS och vår son Linus.

Lillen ligger och latar sig...

Aimee`ville gärna pussa på Marie!
Marie hade svårt för att få en gose stund i fred med valparna för både Linus och Aimee`drogs till henne!
Marie är en väldigt varm och fin människa.
Du är alltid välkommen hit skall du veta ,Marie.

Det har inte blivit några fler foton på pojkarna i helgen eftersom jag har haft lite annat att pyssla med också.
Denna veckan är det bara NJUTA av valparna som gäller för på fredag flyttar Calvin!! Snyft!
Men det är ju det man jobbar för som uppfödare att ge valpen den bästa starten i sitt liv och sedan låta den flytta till en egen familj och förgylla deras liv!
Varje valp som flyttat från mig har jag sörjt som en mor gör, men jag vet att de har de bästa ägarna som finns! Tack för att ni finns allihopa!

Ängla har börjat att löpa så nästa vecka planerar vi att åka upp till Andrew och para.
Håll nu tummarna att det skall gå bra!

Kram från Ninna med vovvar!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!!

Ja passa på nu och sniffa och pussa på dom små nu !!! Härligt att dom kan va ute så mycke, här har vi haft ett par dagar med regn.. så nu vill vi ha sol igen!! // kramar Chevy med gänget

2009-05-06 @ 08:44:33
URL: http://kransbackens.se
Postat av: Marie o Urkho

Som sagt så var det svårt att gosa med dom små eftersom det var så många andra som ville ha ens uppmärksamhet. Ha ha ha... Men jag pussas gärna med Aimee.

Tack för att vi fick komma!

Och ni är välkomna hit!



Kramar

2009-05-07 @ 21:13:42
URL: http://www.horby.nu/ahlman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0