Valparna 1 dag.

Hejsan!
Killarna mår bra och har gått ca 100 gr sedan i går. De har fått namnen LANDGOLD GOLDEN BOYS HUGO BOSS och CALVIN KLEIN. De parfymerna tycker jag är så goda att sniffa på, precis som pojkarna luktar underbart!!!
Här är lite kort från Malmö djursjukhus i går.
Tusen tack Åsa för att du tog dem och att du finns!!!

Pojkarna fick ligga i kuvös medens Aimee blev i hop sydd och få upp värmen lite! Man skulle ha en kuvös här hemma....


Här har Aimee precis kommit in och fått sina små pojkar till sig!
Hon var så lycklig!!!


Här gosar jag med henne och jag är så tacksam över att det har gått bra!

Aimee`mår också bara bra och har ätit lite i dag.
Nyförlösta tikar mag vägrar( i allafall mina) och man får lirka med en massa gott!!!
Så jag blev så överlycklig i dag när hon åt.
Ni får ha en underbar fredag!
Kram Ninna

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis till nykomlingarna! Landgold golden boys....vilka fina namn!Fast det är klart, har man en Golden är man väl automatiskt partisk när man tycker detta är fina namn;-) Vilken rörande bild när Aimee lyfter huvudet mot sina guldklimpar, blev alldeles tårögd när jag såg den. Ha det så gott och har du lust kan du ju alltid skicka ett "doftprov" saknar den speciella valplukten.... hi hi hi Kram Lotta

2009-03-13 @ 15:31:17
URL: http://hagebrand.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0