Lite kort!

Hejsan!
I går fick Impala flytta till en familj som har 2 hundar sedan innan och de har stor hund erfarenhet.
Jag önskar familjen Lönnquist och Impala lycka till!
De sände mig kort från igår och jag hoppas att det går bra. Impala är en underbar flicka och det var härligt att få ha henne hemma ett par dagar. Här är ett foto som jag tog precis innan hon skulle åka hem till sitt nya hem:

Men jag har ju sagt att jag vill ha mina vuxna hundar hemma för att kunna ge
dem bättre tid och göra saker enbart med dem. Det kan jag inte om jag skall ha fler hundar än 4 hemma.
Här hälsar impala på vovvarna:

Impala visar upp sina konster.

Impala har funnit sin plats! Tack för dessa kort!

Jag har också fått kort från Chevy och Åsa när de tränade igår:

Det var egentligen en annan ras träff men en och annan ras hade smugit sig in bland Cavaliererna!

Chevy springer till matte Åsa!

Chevy står vackert! Tack Åsa för korten!

Kort från bror Buick( som numera heter Baby Boy) har också kommit från LOS ANGELES och hans matte Lisette och husse Brad!

Där är det varmt och skönt!

Att bära tidningen är en av hans uppgifter!

Här står han i parken med sin älskade fotboll!
Detta har han efter sin mamma Ängla för hon ÄLSKAR att spela fotboll!
Tack Lisette och Brad för korten! Han står mycket vackert där!

Golden Boys mår jätte bra och äter nu mat från foder 2 ggr/dag!
Tar fler kort på dem i morgon!
Ha det nu gott vänner och lycka till med Impala nu!
Kram Ninna


Kommentarer
Postat av: Ulrika, Jörgen, Leo & Jack

Vilka goa bilder! Man riktigt myser och ler när man ser dem. :=)

Härligt!



Kram på Er alla

2009-03-30 @ 19:25:00
Postat av: Kennel Rozcoez

Håller med Ulrika o resten. Otroligt fina bilder. Va skönt att även Impala har fått en egen familj att mysa med. Hälsa alla dina valpköpare lyckatill med sina valpar. Kram Pia o resten

2009-03-31 @ 15:13:27
URL: http://www.rozcoezkennel.se
Postat av: Åsa

Hej!!

Vilka sköna bilder på Brosan hälsningar från syrran Chevy kramar

2009-03-31 @ 17:18:15
URL: http://kransbackens.se
Postat av: Kicki & Chilla

Hej!

Vilka fantastiska hundar du lyckas med att föda upp Pernilla. Jag för står att du är superstolt över alla dina kullar och alltid ser till hundarnas bästa. Stor eloge till dig och din familj.

Kramar från Kicki & Chilla

2009-04-01 @ 22:45:08
URL: http://www.chillalandseer.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0