Ingen valpning än...

Hejsan!
Nu har Aimee gått 65 dygn av sin väntan!
I morgon kommer vi att åka till Malmö djursjukhus om det inte hänt något under natten.
Jag har pratat med en veterinär där och de tyckte att det var bäst att ev sätta igång henne,
 så att valparna inte blir för stora.
De lever där inne i magen för man både ser och känner sparkar.
Aimee är inte uppjagad eller något utan gillar mest läget bara. Sover, åter och dricker precis som hon skall!
Men jag tycker att det är bäst att åka i väg i fall valpningen inte har startat upp till i morgon. 
 
Jag har tagit lite kort på Lillen och min son Pontus när de gosade i hallen.
Han är så from, lugn och trygg min älskade Lillen och jag är så lycklig över att han är BARA MIN!!!

Pontus och Lillen gosar i hallen!

Åh killa mig lite bakom örat det tycker jag om!!!

Nä nu busar Lill husse med mig!!!

Lillen i hela sin lekamen i Pontus knä! Och så får ni se hur stökigt jag har det hemma i mellan åt fniss!!!


Jag hör av mig så fort allt är klart angående valparna!!!
Kram Ninna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0