Inga valpar ännu!

Hej på er! Aimee`har inte valpat ännu, men så fort det är klart kommer jag att skriva ut det här på bloggen.
Jag ber er att inte maila mig hela tiden för att fråga utan jag kontaktar de valpköpare som visat intresse för denna kull  som det gäller och sedan när vi har ork kommer jag att lägga ut bilder osv här på bloggen!
Tack för era fina sms och mail men ni stressar mig och då stressar jag automatiskt Aimee`och detta får inte hända.
Hon föder när hon är redo att göra det!
Uppdaterar så fort det är någon ändring!
Tack för att ni finns mina goa vänner och valpköpare!
Kram Ninna

Kommentarer
Postat av: Marie o Urkho

Önskar Aimeé och hennes valpar all lycka!

Hoppas hon tillfrisknar snart och mår fortsatt bra.



Kramar

2009-03-09 @ 22:29:11
URL: http://www.horby.nu/ahlman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0