Grattis Vilda och Ludwig!!!

Hejsan!
I dag har det varit en bra dag på utställnings fronten för LANDGOLD!!!
LANDGOLD SOUND OF LANDOLA alias Vilda fick denna fina kritik:
På tyska: Typische Hündin. Korreten Kopf. Tiefe Brust. Korrekten FrontStand. Schöne Bewegung. Fritt översatt: Rastypisk tik. Korrekt huvud. Djupt bröst/bringa. Korrekt framben. Vacker i rörelsen.   Hon fick Junkl. Kv: 1, Kk: 1. Ck: 1 Bhkl/Btkl: 3.

Grattis lilla stumpan , Eskild och Ann-Christin till denna fina placering och kritik!
Jag är så stolt så!

Även LANDGOLD SOUND OF LUDWIG även kallas Ludwig fick super placering med sin 1 junklass 1kk 1 ck 1cert BHKL2!
Han blev 2:a bästa hane efter den stor slagna Kullarnas Dountless som är pappa till vår Impala!
Elegant,. Vorzügliches Haar und Farbe. Prima Kopf mit schönen Augen. Konekten Körpen. Schöne Bewegung
Fritt översatt:Elegant,. Utsökta hår och färg. Prima huvud med vackra ögon. Korrekt kropp. Beautiful Movement

Super grattis Stina och Ludwig!
Ni gör mig så oerhört stolta och ni är ju bara så vackra!!!

Nu undrar ni kanske hur det gick för Lillen?
Ja, det är så att jag vaknade i natt med öron värk och feber som senare blev värre och värre!
Så jag kom inte i väg!
Men man kan säga att jag gjorde ogjort arbete i går, men se det från ljusa sidan:
HAN BLEV I ALLAFALL NY TRIMMAD OCH REN!!! Så inte är det ogjort arbete!

Jag vill passa på att gratulera Bettys syster Emma till BIM och  hennes pappa Lotus till BIR i dag! GrattisSune och Bodil!!
Vi ställer upp i Hässleholm och då förhoppningsvis är även Betty med oss då!

Pojkarna har i dag öppnat sina ögon och de är 10 dagar gamla och väger:
HugoBoss 1955 gr och Calvin Klein 1935 gr.
Här är lite kort på dem precis färska!

Här är HUGO BOSS och jag!

Jag och Calvin Klein!

Calvins med ett halv öppet öga!

Pojkarna letar efter en tutte( inte så svårt när man bara är 2 st!).

Jag är jätte nöjd med framgångarna i dag och jag lovar er att det kommer flera!!!
God söndag på er!
Kram Ninna


Kommentarer
Postat av: Ulrika, Jörgen, Leo & Jack

GRATTIS TILL PRISERNA!!



Det var ju det jag sa - Landgold´s är fantastiska.

Underbara söta och vackra små mirakel... ;=)



Kramis

2009-03-22 @ 19:28:30
Postat av: Åsa

Hej!!

Stort grattis till härliga restultaten!!

Tråkigt att du inte själv kom i väg!!

Det är bara bra med Chevy.

Hon fick va med en liten stund här på jobbet härom morronen innan jag åkte hem. Hon tyckte det var jätte mysigt sedan ville alla att hon skulle stanna våran lilla mys tjej!! // kramar pussa de små från oss

2009-03-23 @ 01:42:29
URL: http://kransbackens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0