Golden Boys 12 veckor!

Hejsan! Nu är Golden boys 2 veckor och det är stora killar!
De äter och sover mest hela dagarna.
Jag har tagit lite kort:
Här är HUGOBOSS som i dag 14 dagar gammal väger:2607 gr

Och så kort fram i från:

Här har han öppna ögon.
CALVIN KLEIN är lite mindre än HUGOBOSS och väger 2474 gr så det är inte så mycket.
Kort på denne stilige pojke:

Calvin Klein är en stilig mörk herre.

Hu så ljust!!!
Om 2 veckor är ni välkomna att höra av er angående ett besök!
Impala har också flyttat hem. Flytten har gått bra och flickorna här hemma är så förtjusta i henne.
Hon morrar åt farbror Lillen som tycker att hon är en härlig skön prick!
Vi har i dag varit ute på promenad och lekt! Hon har blivit bra uppfostrad( fast jag hittade henne på köks bordet i dag) och kan sitt, ligg och är näst intill rumsren.
Här är lilla flickan:

Visst är hon fin?
Impala skall ut på foder så jag hoppas att någon vill bli hennes och min fodervärd! Endast seriösa männsikor som har god ekonomi önskas!

Nytt kort på Betty också som jag hann och få!
Hon är inte så förtjust i att behöva sitta stil och bli fotad!
Men här är hon i köket:

Vi skall hd/ed röntga Betty i slutet av april.
Hoppas att ni haft en fin stund och vill komma och läsa om våra äventyr igen!
Kram Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0