Golden Boys 1 vecka!!

I dag är Hugo Boss och Calvin Klein 1 vecka gammal.
Jag kan inte tala om hur glad jag är för att de klarat sin första vecka och Aimee mår bara bra!
Hon äter och dricker precis som hon skall. Så gör även hennes söner!
De smaskar och låter hög ljutt om de inte får tillgång till hennes boppar precis när de vill det!
Här är Calvin Klein:

Och framifrån:

Calvin väger i dag 1 vecka gammal 1537 gr!
Bra eller hur? Så stora pojkar har jag aldrig haft vid 1 veckas vikt!
Här är HugoBoss:

Och fram i från:

Han väger i dag 1 vecka gammal 1530 gr. Det är underbart att sitta och mysa, men vi håller oss så mycket som möjligt från valp lådan just nu för att ge Aimee`lugn och ro!

Vi har också tagit nya kort på Miss Betty!
Titta så fin hon är:

Hon är helt underbar!!!

Hon är fortfarande lite tanig, men vi bygger upp musklerna mer dag för dag!
Hon var med oss i dag när vi tränade och oj vad hon tyckte att det var konstigt att det kom ljud från de där svarta stora lådorna!
Matte snackade i lådan!!! Haha, det var så kul att kivas lite med henne!
Nästa månad i april kommer jag att hd/ed röntga Betty! Så håll tummarna att hon är ok i höfter och armbågar!
En bättre tik att avla på och ha hemma är svårt att få!
Hon är nöjd, glad och oerhört kelig. Hittar inte på några dumheter el annat.
Nopp, hon är så bra!
Älskar henne!
Ängla är ganska hår lös, ser ut som ett vildsvin ungefär i pälsen/huden!
Så vi ger henne extra Omega 3 och hon spelar fotboll varje dag för att omförvandla valp hänget till muskler i gen!
Ängla älskar att spela boll!!
Min lilla gosse flicka! Min kärlek till henne är liks stor!!!
Charlie har nu flyttat till Peder och det går bara bra där! Vi kommer ju att ha Challe hemma i bland så jag har inte förlorat honom, men han har det bättre hemma hos Peder med att han får all uppmärksamhet och motionen just HAN behöver!
Kram på er nu!
Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0