Besök hos Vilda

Hejsan!
Förra veckan fick jag frågan om jag kunde hjälpa Vildas ägare att trimma henne inför Söndagens utställning och så klart gör/gjorde jag gärna det!
Jag blev körd av Mats till Vilda och hennes fina, goa ägare Ann-Christin och Eskild.
När jag kom så blev hon jätte glad och jag lovar hon slickade HELA mig!!!!
Det tog ett tag innan jag fick trimmat henne men det blev ett bra resultat tycker jag!
Hon är en underbar Landseer tik!
Vilda är en glad tjej och mycket vacker! Jag är ju himla partisk eftersom jag är hennes uppfödare......

Här är ett kort som jag lyckades ta innan hon försvann:

Lill pluttan! Ja hon är inte så liten längre...

När bild!
Tack för gott kaffe och goda kakor!!!

Vi har även fått kort från Grekland där Lincon, numera Paris bor:

Här är Paris( Lincon) med sin ägare Iris.

Paris med sina nya kompisar och lill matte!

Jag har även tagit några kort på HugoBoss och Calvin Klein:

 I dag väger de 1751 ( HugoBoss) och 1750 gr( Calvin Klein)
Favo syssla: ÄTA!!!!!!!

Då spelar det ingen roll om man ligger konstigt bara man får en tutte i munnen!!!

Lillen var inne och kollade läget hur grabbarna och hans älskade Mammy mår.

Håll tummarna för att Sound Of Ludwig och Sound Of Landola( Vilda) samt Lillen placerar sig bra nu på söndag den 22mars påINT utställningen i Malmö!
Vi behöver alla possitiva tankar och önskningar!!!
Kram och puss Ninna

Kommentarer
Postat av: Sandra&Busan

Lycka till imorgon!! Tyvärr så hinner jag inte komma ner och titta på er. Kram Sandra&Busan

2009-03-21 @ 15:21:48
URL: http://www.landseer-busan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0