Kull på G med Lillens bebbar hos BlåRosens kennel!

Hejsan!
Jag är så glad att i dag får tala om att min/vår Lillen väntar valpar med Hesslecox*s AnnaBell.
Bägge är så klart hd A Ed U:A och har 0,8% inavels grad enligt SKK.
Ser fram i mot detta och vi hoppas här på kenneln att det skall födas många puppies och vår framtida lilla tik finns där i magen på mamma AnnaBell!
Här är kort på Lillen och AnnaBell:

Anna Bell finns på kennel BlåRosen som finns under mina länkar. Men här är en direkt länk:
http://www.blarosens.webb.se/
Vill ni veta mer om denna kombination och sätta upp er på listan hör av er till mig eller klicka på länken!
Kullen kommer inte att födas här hos mig, så det är viktigt att ni hör av er till BLÅROSENS ägare om att få sätta upp er på listan!
Men jag kommer naturligtvis alltid att finnas även för er, eftersom det är min älskade Lillen som är pappan till dessa valpar!
Valparna beräknas födas v 29 och lev klara den 11 sep.
Vi ser fram i mot denna kombination här på kennel LANDGOLD!
Nu får ni ha en riktigt fin midsommar!
Ta vara på er!
Kram Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0