GLAD MIDSOMMAR!!!

Hejsan!
vi vill önska alla er en underbar Midsommar!
Jag har fått lite kort från impala och hennes kompisar!
Detta med badanet i poolen är klor fritt, det är innan familjen har klor i vattnet så ni behöver inte bli rädda!

Hon tyckte att det var jätte roligt att bada!

Här är Impala med sina kompisar i familjen!

Man riktigt ser på henne ur hon funderar ut hur hon skall få tag på leksaken!
I helgen skall Lillen på lite semester till Impala och hennes fodervärd Pernilla och familj!
Det tackar vi för!

Vi tränar på här hemma med våra övningar och hundarna får en liten cykel tur varje dag. Bara korta turer på grus!
Man riktigt ser hur musklerna börjar att framtona sig hos vår Betty!
Det skall bli riktigt roligt att få visa upp henne den 11 juli i Tvååker!

Vi håller också tummarna inför Ludwigs och Vildas utställning på Öland nästa helg!!
Jag VET att det går bra för mina älskade "valpar"!

Nu tar jag ett par dagar ledigt för att spela och kommer inte ha tid att uppdatera hemsidan.
Skicka mig gärna fina kort från er midsommar med era hundar!!!
Väl mött efter den 21 juni! GLAD MIDSOMMAR på er allihopa!
Många kramar från Ninna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0